Fest

I kväll blir det fest, antar att det blir hos min arbetskollega, han heter iren och är bosnier :)
Blir mycket techno och en massa öl o sprit, kan de bli bättre, tror bestämt jag blivit helg-alkis nu på sommaren, dock dricker jag inte så ofta annars.

Ska ut o kolla efter ett sällskaps spel på leksakshuset, man sätter ett kort i pannan så ska ens kamrater hjälpa till och försöka berätt vad det är, typ som scharader fast omvänt, har inte en susning om vad spelet heter men det är säkert kul.
Jag tyckte att något fyllespel hade vart bättre men tjejerna här nere i kkrona är lite fega :) annars får det bli klädpoker haha :)

Ska även köpa lite nya byxor idag, har kollat ut 2 par jeans, Diesel båda 2 ett par för 1400 och ett specialpar för 2000, ska man va fin får man lida pin haha. Snygga var det bägge iaf

Nu ska jag hoppa in i duschalajnen och svalka mig, håller fan på att smälta, där fick jag för att jag sa till alla att solen den kommer minsan när jag går på semester :)

Puss o kram alla goa.

Ps: Dåligt med kommentarer nu för tiden...keep em coming plz :)

Kommentarer
Postat av: Dj

Kan trösta dig med att det e precis lika jävla varmt på jobbet!

AC'n var dessutom ur funktion i hela produktionen i början på veckan. 31 friska grader vid "sprutan". Puh! :(



Har precis själv dunkat lite techno, för mig säkert grannarna oxå!



Ha en jävligt trevlig semester!!!



//Dj

2008-08-01 @ 20:29:50
Postat av: Roger

Låter som jag ska ta mina 6½ vecka då :)

Har lite planer på att komma tebax aningens tidigare men vi får c :)

Simma lugnt :)

2008-08-02 @ 02:02:28
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0