förberedelser!

Goooodmooorning viet....eller va tusan .......gooodmooorning Blekinge!!!!!!!!!!!
Vaknade av en jävla torrhosta i morse..har ju varit lite snuvig och haft halsont i några dagar nu..snuvan still goi´n strong men halsen är mycket bättre nu!!

Nu ska jag in i duschen och sen ska jag in till K-hamn o kolla efter ett par byxor, är ju ett par kort nu efter min vurpa med kennys minimoto :(
Sen blir det att sätta sig på ett fik med ola och största jävla latten i stan, stark ska den va oxå minst dubbel, kanske trippel :) avnjuta denna och kolla in folket runt omkring.

Ska dessutom försöka få igång bloggandet igen, känns ju rätt menlöst att blogga när det inte händer något i mitt liv :)

Puss på er systrarna ni är bäst det vet ni :)

/Roger


Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

ghettos prinsessa!

2008-07-26 @ 13:23:50
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: The HansonSisters

puss på dig med :) hihi

2008-07-26 @ 13:24:25
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0