HALLO!

Hej hopp.
Idag är det lite städning som gäller, sen iväg o fika kl 13:00.
Kl15:00 kommer en snickare hit som ska kolla på mitt kök, gode gud gör så han vill ta sig an skiten.
Vilken knök det är att få tag på en snickare så här på sommaren, jag hade så gärna velat bli klar med mitt kök nu till semestern men det är nog inget jag ska räkna med, han har säkert något annat projekt innan mig ;(

Sen när snickaren stuckit så blir det till att ringa Tompa för en fika med honom, han börjar sin semester nu den lille rackaren och jag börjar min på Onsdag...ska bli så sjukt skönt,  har dock inte direkt något planerat bara lite olika planer, det lär bli en hel del festande och jag hoppas jag inte blir helt försoffad så jag degar ner mig igen, ett tag funderade jag på att deddikera min semester på viktminskning men nu vetitusan, man måste ju ha de bra oxå haha!!

Kram på er alla !!

Kommentarer
Postat av: J.

SV: Okej, men det är väl nyttigt att gå. Men tkr själv att det är trist =/

2008-07-11 @ 14:14:33
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: milo

Bara för att du har sem så måste du ju fortsätta din viktminskning,nu får du skärpa dig:)

Kram

2008-07-12 @ 11:01:19
Postat av: JP

Hej "gubben"

Hur gör Du på onsdag...kör Du hit på morronen?? eller tisdag kväll??

Vi sticksr iaf vid halv-8 / 8-tiden.



"gammelgubben"

2008-07-13 @ 18:54:49
Postat av: Roger

Hej far!

Jag vet inte hur jag gör, ska klippas på tisdagkvällen så jag får c hur sent det blir. Hör av mig på tisdag!

2008-07-14 @ 07:39:14
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0