Hej o hå!

Nu är jag hemkommen från min strappats till Svängsta/Karlshamn helgen har varit full av prylar :)
Började ju med att vi skulle få ordning på mina bromsar, det har jag ju redan berättat om.

På lördagen firade vi 2 knattar 1 som fyllde 14 grattis Rebecca!! Och 1 som fyllde 18 grattis Martin.
Där var en massa folk och en massa helt underbart god smörgåstårta Tack Camilla :) La sig som bommul kring hjärtat :)
Vidare på Lördagkvällen bar det av in till Karlshamn och till Ola sen vidare till Anna och förfest där :) Där var det holabalo och väldigt trevligt. Sen gick vi ut och det var väl inte så himla skoj, mest kul hade jag åt att skicka en massa 'fulsms' hoppas du hade lika skoj som jag :) sen blev det natten och då skulle alla barnen sova :)

På söndagen vaknade jag runt 11 och drack massa vatten, det var ju middag för mormor Kl13:00 som fyllde 75 på Hanöhus, maten var inte mycket att hänga i julagranen men det var nästan 30 personer och många som man sällan träffar så det var himla trevligt att c och prata med släkten på mammas sida!!

Nu ska jag slöa ner mig i soffan en stund sen blir det bingen och uppstigdags 07:45 imon för att ut o vandra en runda :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de va lite skoj m sms, ingen fara med de.

puss o kram

2008-07-07 @ 19:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0