slött!

Jag gick o fikade i dag istället för att ut o gå :) det var trevligt :)
David på jobbet har blivit ett pop-snöre...Skärpning David :)

Tänkte jag skulle komma i säng i vettig tid idag så jag orkar upp imon och ut o gå..jag måste..

En jobbar-kompis fick mig att tänka till lite idag.
-Fan va du blivit LITEN, sa han.
-Va fan, sa jag.
-Hade du tränat så hade du fått en riktigt fin kropp, sa han.(ungefär)

Saken är ju den att jag är ganska "bredaxlad" och jag kan ju inte mer än att hålla med..så, så får det bli....beach -09 here i come hahaha

Tänkte dra en lite rövare här idag oxå vi får c om ni gillar den, jag fann den ganska så kul iaf!!

Recept på Fredagsbanankaka.
Ingredienser:
2st kåta ögon.
2st välformade ben.
2st fasta mjölkbehållare.
1st form med pälskant.
1st banan.
Tillagning:
1. Se djupt i de kåta ögonen.
2. Bred ut de välformade benen åt sidan.
3. Knåda mjölkbehållarna försiktigt.
4. Stoppa in bananen i formen och för den försiktigtfram och tillbaka!
5. Dekorera med äggvita.
6. Kakan är färdig när bananen mjuknat...

Lite skoj va den iaf väl :)

Puss o kram eran Roger

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

är man en hanson så e man;)

2008-07-08 @ 11:22:02
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: Popsnöre!

popsnöre...haha din stekare!...nehe nu ska jag snart hem å skriva mörk poesi skära mig i armarna å lyssna på KENT..

2008-07-08 @ 14:51:50
Postat av: E

Hej socker söt .. börjar hetta till här nu :)

tycker vi kan träffas och köra lite fredagskaka :)

hade väl varit skoj :)



puss / E

2008-07-09 @ 18:24:30
Postat av: Roger

hahaha. Med tanke på att E´s IP kommer från mitt jobb så undrar jag vem det kan vara...Jimmy har jag haft koll på hela dagen och sen finns det bara 1 kvar haha klart vi ska ta en kaka på fredag armin...och varför inte redan imon ?

2008-07-09 @ 23:10:01
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0