Tomt!

Nu undrar jag vad man ska blogga när man inte vet vad man ska blogga :)
Får väl tacka systrarna för deras hjälp med hur man får till en youtube pryl på bloggen, dock funkar det inte för mig, vet inte va jag gör för fel :)

Idag har jag varit på stranden och solat med Tommy och Theo, käkade lite baguette och lapade sol.
Körde till en ny bekantskap och drack lite kaffe, starkt kaffe, det är fina grejor det :)

Nu i kväll har jag och Tommy kollat 2 avsnitt av Dexter, i går blev det 6 eller 7 haha jag har inte vart mycket för sådana serier men denna serien är väldigt speciell måste jag säga!!
Killen det handlar om är typ crime scene investigation snubbe inget ovanligt med det men han är även mördare.....det kallar jag twist :)
Dock är han inte en kallblodig rackare som bara mördar för mördandets skull utan han har ihjäl andra mördare..aja ladda ner serien eller kolla på den på Kanal6 (tror det är där den går) de är på sesång 2 tror det är 3:dje som går i Americat!!

Gonatt alla glada dårar så hörs vi imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0