Vad händer!

I onsdags, (16/7) började min semester med buller o bong :)
Åkte till helsingborg-Helsinör för att inhandla öl, vin och sprit, blev en sjåt flaska oxå..ja den heter inte shot utan sjåt :)
Väl hemma på onsdagkvällen var det till att vila en lite stund för att sen göra sig redo och sticka till Ola.
Hos ola var det redan full rulle, där var Ola, Basse, Tina, André, Bea, Therese, Linus, Annie, Bror Daniel och skogman för att nämna några! 
Det var en av de bästa tillställningar som jag vart på, på länge, så är det nästan alltid på första dagen på Östersjöfestivalen..
Det var så trevligt faktiskt så jag ångrar att vi en gick ner till öltälten eftersom vi bara hann med 1 öl :)

Torsdagen, blev väldigt lyckad den oxå, då kom en del nya bekantskaper och även Jens (Jennifers grabb) det var trevligt. Jag blev ganska full men det var gött och vi kom ut i vettig tid för att hinna med rätt några öl i öltälten, och det blev även en hel del mat....mat är ju gott :)

Fredagen, så var vi hos en riktigt hårdrockare som heter Björn (buffy) han blev ett blåbär som vanligt och dansade som fan när vi spelade psy-trance och hardstyle (techno) för honom, tyvärr kom det inte så mycket folk som vi hade trott men vi hade en jäkla fest iaf..

Lördagen, blev lite av ett antiklimax eftersom det regnade som fan.
Dock hann jag med att köra sönder stackars Kennys mini moto, jag ville igentligen inte köra men jag föll för grupptrycket (och fyllan) körde upp på en trotoar och rakt in i en lycktstolpe, idiot som man är :( skrapade upp ena knät och ena armbågen och ett jack i ögonbrynet, man jag var full och lika glad för det, jäkla retfullt på motorcyklen vars kåpa sprack :(
Menmen jag fick ju ett nallepuh-plåster på ögonbrynet och då gick allt över.
Sen kom brorsan och körde in oss till Karlshamn det var jag jimmy och hans flickvänn.
Nämnas bör även att jag träffade Bidde (Fredrik) en klassakmrat från 1-9, jäkla trevligt, vi sa vi skulle ta upp kontakten igen men det vet man ju hur det blir med den saken, det hade varit trevligt iaf eftersom han är en kanonkille.
Ahh kom på att jag träffade Milo och Johanna och Kenta med familj stod och tryckte under något skjul så jag hängde med dem ett tag för att det regnade så, där var även Rodrigues och Anna, längesdan jag träffade dem.

Söndagen, festen är över, jag lever allt är frid och fröjd.
Ont i hela armen och halva huvudet efter vurpan dessutom en massa jeans kvar i skrapsåret i knät, en jäkla ångest över stackars kenny, drar iväg ett sms och får inget svar :( aja jag sa jag köper nytt om han vill och det står jag för!!
Var väl inte helt rapp efter 4 dagars fjortisfestande, men det är ju bara östersjö 4 dagar om året, och det har aldrig varit någon som anklagat mig för att spotta i glaset haha.
Var på Kastellet i khamn med en kompis, vi har vart där 3-4 gånger söndagen efter östersjö, de spelar teater och i år var det en teater som hette, ja jag mins minsan inte någonting med en ö :) innan har det varit, mio min mio, och andra Astrid Lindgren berättelser, i vilket fall är det otroligt mysigt och trevligt!!

Måndagen, jäkla halsont, fortfarnade sliten efter förra veckan, flyttar hem till Kenta o Camilla efter att bott inne hos pappa i 5 dagar!! Han tyckte nog det blev skönt att få vara ensam igen :)

Tisdag, fortfarande lite sliten, kan vara halsen som gör mig trött också, gör inte mycket annat än äter och vilar på soffan, på kvällen går Jackie Brown (en Quentin Tarantino film) på TV men innan den går klipper vi gräsmattan här och det var jobbigt nu när man inte är 100% kry!!

Onsdag, Vaknar runt halv 6 när Camilla kommer ner och ska drick kaffe, min hals är helt fukked up drick 1 kopp eller 2 och går upp och lägger mig runt 8 och vaknar kl11 faktiskt med en något bättre hals, kaffet är klart och nu sitter jag här i skriver en rad eller 2 till mina sucktande fans haha...

Nu är det bara 5½ vecka semester kvar puss på er alla

/Roger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0