yow!

Nu har jag grejat och haft jävligt trevligt idag :)
Började dagen med att stiga upp KL12:30 (är ganska trött nu så jag ska vila 1h innan jobbet idag :)
Gick och promenerade 70minuter efter det så slappade jag 20-30 minuter, ringde Armin, bestämde fika.
Innan fikat så duschade jag så klart...där skulle ni vart med :)

Runt halv5 så ringde jag Anna och frågade om hon ville haka på ut till Långö beach, men hon var inte sugen på det idag, så jag gick dit själv och kollade på mina arbetskollegor spela vollyboll, hade jag vetat att skulle bli så sugen och att det skulle c så roligt ut hade jag tagit kläder på mig så jag kunnat va med...det går säkert fler tåg :)
BTW att gå till långö i högt tempo tar 25 minuter och jag gick ju fram och tebax och ni som kan matte ni vet att det bli 2x25 minuter haha.

Nu ska jag hoppa i säng en liten stund så jag orkar vara vaken hela natten.

Kramiz på eder alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0