Då va det gjort :)

Nu har jag vart ute o gått i mycket rask takt i 75 minuter, det var riktigt nice..känner mig duktig. Man kanske rent av har kommit igång nu, dock är det jäkla enkelt att ut o gå nu när det så skönt väder, vi får c hur det bli när det regnar ....aja då får man väl hitta på något annat :)

Mina bromsar på bilen är kass...hur skoj är det då? 3-4000:- för man vill ju inte ha orginal eftersom de "fadear" så himla lätt vid starka inbromsningar och så som jag kör så blir det en hel del av den varan :) Men den stora anledningen till att det blir så dyrt är att jag tänkte byta bromsskivor oxå...det är ju skoj med hålborrat o slitsat...eller det ser coolt ut iaf haha
Bye bye mp3 spelare :(

Kommer sen igen nu ska jag in i duschen....

/Ragge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0