Dax!

Glad midsommar alla sköna, fulla typer :)

Nu har jag vägt in mig och vågen stannade på -2Kg det vill säga 95,7Kg (har för mig det var 97,7 sist men orkar inte kolla efter :)) och det känns ju hur jävla gött som helst. Mitt mål är 89,9 till onsdagen veck 29..önska mig lycka till :)
Jag hade kunnat sätta min högra på att jag skulle stå stilla eller något lite upp med tanke på alla chips, kebab och annat jag satt i mig hehe men jag har tydligen skött min motion :)

Nu ska jag fira midsommar med massa mat, det blir sill o pärer, snacks, grillat på kvällen och säkerligen 1L sprit :)

Pöss på er alla goa flickor och pöjkar :)

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

va bra dåå=)) ut och visa lite kärlek nuu;P /Sara

2008-06-22 @ 17:24:15
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Postat av: The HansonSisters

hehe ja för fan det är ju bara att bita ihop;)

2008-06-23 @ 13:26:19
URL: http://hansonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0