En tiny whiny uppdatering!

Idag steg jag upp runt halv 2, jobbat natt så jag är säker på att ni förlåter mig att jag tog sovmorgon :)
Gick först ut o kollade om jag fått mina piller, men icke! drog på mig jogging skorna och gick ut i 45 minuter, ska ringa Anna och kolla om hon är sugen på att gå en runda snart.

Armin ringde och ville fika, det hade vi iofs bestämt igår så inget lustigt med det...Kl var 3 och jag frågade vad de haft för dagens och om det fanns någon kvar, lasagne...fan jag ÄLSKAR Lasange, stackars tjejen sprang o kollade om det fanns någon kvar och under tiden hade jag besämt att det fick bli sallad.
Jag har fulat mig med mat och sprit i 2-3 veckor och tappat bort mig helt i träningen så nu kommer jag tvinga ut mig själv för detta håller inte om jag ska nå mitt mål på 89,9 till vecka 30..jag tror fan jag väger typ 97-98 nu men jag yar inte vägt mig..kommer göra det på Lördag eftersom jag då kommer åt den vågen som jag brukar väga mig på.
Jag tror att jag fått så mycket possitiv feedback av massa söta flickor, kompisar och arbetskollegor att jag på grund av det slagit av på takten, måste hitta tebax dit och det börjar jag med idag haha

De söta små systrarna är på mig om en sexnovell men för tusan jag kan väl inte sådant, men jag har en idé :)

De där bromsklossarna som jag beställt verkar bromsa jävligt bra för det är 3 veckor sedan jag beställde dom nu och inte har jag fått dem :( så min älskade bil den står i Svängsta, men Kenta han fixar och donar med mina bromsskivor, han är bäst min goda goda vän Kenta!!

Nu ska jag ringa Anna och sen ska jag ut o gå en sväng....ska ni med :)

Puss o kramis

Ps: Jag är oduglig på att blogga men ska försöka bättra mig, kanske att jag rent av sätter mig in i skiten lite mer och gör min sida lite snyggare, vi får c vad tiden räcker till !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0