God morgon!

Jaha då ska jag försöka sammanfatta mina senaste dagar :)
Jag har jobbat, så nu var de klart :)
Skämtosido!
Jag börjar med igår.

Månadag: Jag och Emma var runt o kollade prylar till mitt kök, Hittade köksbordlampa, spisfläckt och eventuellt en micro, någon motion blev det dessvärre inte fter som jag var så himla trött och mitt skoskav är värre än någonsin, nu ska jag minsann börja använda plåster, no pain no gain funkar inte längre :) det är lixom inga blåsor längre utan nu är det ett stort jack rakt in i hälen som gör fruktansvärt ont.

Söndag: Bakis som tusan, gick till jobbet 1,2mil och på morgonen som igentligen tillhör Måndag så åkte jag med Armin till Marieberg och gick där i från 45 minuter på morgonen, det var skönt som fan men jag blev pissnödig och var tvungen att kissa bakom en lastbil ibland hyreshusen haha.

Lördag: Gick till jobbet återigen det är förbannat skönt, festade på kvällen, inte bra för Viktminskning men man måste ju ha lite skoj oxå haha.


Fredag: Cyklade, asså fredag och lördag när jag gick och cyklade till jobbet var det fruktansvärt varmt..började gå ungefär kl 12 och då bränner solen mycket kan jag lova :)

Torsdag-Onsdag: Förmiddagsskift det är inge skoj det var ute och gick på eftermiddagarna, 1 dag med Anna och 1 dag själv rundor på runt 1.30h i olika tempo :)

Idag ska jag nog handla en ny mobiltelefon, jag behöver verkligen en MP3 spelare, och funderar på att mobilblogga lite så det får bli en mp3-mobil helt enkelt ..hur bra är inte det :) ni som vill ha mitt nr till den får helt enkelt höra av er antingen här eller på MSN

Nej nu ska jag göra mig iordning och dra hemifrån.

Får passa på att hälsa Hansonsiters välkomna, kul med nytt folk och er blog verkar ju helt hysterisk, ska bli skoj att följa :) ni verkar ju iofs vara inne mer på 80 tals rock men här är en svängig partyrocklåt håll till goda denna är för ER
Black betty - ram jam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0