hallojs!

Nu har jag vart o fikat, gött va de.

Idag ska jag avbryta vadet med Sandra eftersom hon inte väger in sig, trist men så får det bli, tanken var ju ändå att sporra varandra till stordåd :) och när hon konsekvent vägrar att väga in sig så kan de va ...dock kommer jag att fortsätta väga in mig så de som är intresserade får fortsätta läsa min "skitblogg".

Jag har fundaret på hur jag kan göra för att få bloggen mer intressant, och kommit fram till att jag ska spåna lite till på detta haha.

Har varit och lunchat med 2 kompisar, det va gött :) blev någon pasta med lax och lite annan fisk...var väl så där iofs men sånt är livet man kan inte alltid få vad man vill ha :)

Aja nu ska jag ner o ta den lilla tvätten jag har kört igång sen blir det cykel till jobbet då mina bromsar lägger av att funka vilken dag som helst...farligt :)

Puss o kram alla goa !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjingtjong:) Hoppas allt e bra med dig, här e det full rulle. Lite jobb, mycket fotboll o öl blir det:) Pöss o Kram

2008-06-16 @ 13:23:10
URL: http://plumbergirl.bloggagratis.se
Postat av: Roger

Jasså det säger du, jag ska nog åka upp till Peter (och några andra vänner i sthlm) till sommaren, kanske skulle man åka vidare upp, va fan jag har ändå 6½ vecka sem och inte mycket planerat haha

2008-06-16 @ 23:19:16
URL: http://suntripper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0