hej o hå :)

Idag kom semesterlönen :)
Igår cyklade jag till och hem från jobbet + att jag var ute och gick 65 minuter på morgonen
Idag gick jag 1h på morgonen och ska cykla till jobbet så klart.
Det gör lite ont i röven att cykla minsan :)

Mattias lovade jobba åt mig i kväll så jag kunde få c fotbolls matchen Sverige - Ryssland jävla snällt av honom :) Du är kung Mattias.

Har käkat lunch med Armin idag Det var någon Fläsk-pryl med stekta potatis och lite sallad, det var lika gott som igår :)

Skulle fikat med en kompis kl 17:00 men fick precis ett mess och han var tvungen att jobba över, jobba över det ska jag med göra på Söndag, det var längesedan man jobbade extra så det blir nice att få någon extra 1000lapp till semestern:)
Så nu undrar jag vad jag ska göra istället :) "står med skägget i brevlådan" som man säger haha..nej det blir nog ut o gå en runda och sen är det ju nästan klart för match, detta ska nog lösa sig :)

Jag är hungrig 3½h sen jag åt.....det märks att man fått igång ämnesomsättningen rejält med all motion.....FAN va gott :)

Over and out ppl have a nice day!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0