så va de kvällen :)

Idag cyklade jag till jobbet, skönt som tusan men när jag skulle hem så var det några fruktansvärda regnmoln över himlen!! Jag cyklade som fasen och slapp regnet..tror dock inte att det regnat här på trossö för det var iaf inte blött på marken haha...men jag fick ta i lite extra och det är ju bra för lilla runda magen, eller hur :)

Imon ska jag stiga upp 0800 igen och ut o gå 40minuter till 1h vi får c, man ska ju inte gå för mycket på tom mage för då riskerar man att bränna muskler istället för fett och det är ju inte önskvärt :)

Idag har jag beställt lite Fettförbrännar produkter, ska bli jäkla intressant o c om skiten funkar..kan ju vara skoj att testa 1 gång iaf är ju ändå bara 600 spänn och vara typ 1 månad....doh!!!!
Ska försöka följa alla råd som ges på slimjim.se eller va fasen sidan nu hette...funkar inte det så finns det starkare saker haha skämt o sido jag är nöjd med att jag kommit igång och det är det viktigaste, det finns fasen inte några genvägar till en smalare midja. Fullt med folk som talar om för mig att jag gått ner i vikt och det är riktigt glädjande att man ser detta..jag kämpar faktiskt väldigt hårt, det är ju iofs rellativt vad som är hårt och inte men för mig är det ganska hårt, man ska ju inte ta i för mycket heller i början och jag har ju bara hållt på sedan denna bloggen startade 1-1½ månad sedan eller något i den stilen.

Jag hoppas inte snowangeel är sur på mig för jag avbrutit vadet, men som jag sa innan så var vadet för att sporra varandra, pengarna skiter jag i, men eftersom hon är så slarvig med att väga in sig så får det helt enkelt va..Nu är det endast stoltheten som gäller :)..Förlåt Sandra :(

Over and out...hopp i säng nu så man orkar upp o vandra imonbitti 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0