Sanningen i vitögat :(

Idag ska jag tala om några sanningar tänkte jag :)
Vi börjar med igår, ställde mig på vågen och har åter igen klivit in i 100kg klubben närmare bestämt 101,7.
På grund av detta så blev jag besviken och lite ledsen på mig själv för jag har endast mig själv att skylla!!!
Roligare var det imorse när jag åter igen klev upp på vågen..100,1, båda invägningarna skedde endast i kallingar och direkt på morgonen...kanske kliver jag ur 100kg redan idag...vi får c.
Vad har jag då gjort sedan 101,7kg? Jo, igår gick jag ut i 1h30m (högt tempo) direkt på morgonen i ren panik (nästan), efter kvällsmaten var jag o Kenta ute och gick 6-7km i normal takt, så igår hade jag en bra förbränning hela dagen, och det är ju skitabra :)
Idag gick jag återigen samma sträcka på1½h, tog idag endast 1h25m och det var riktigt högt tempo, är helt genomsvett faktiskt!! Tänkte försöka motionera mer idag för att bibehålla en hög ämnesomsättning och fett förbränning, hur det blir med den saken det står skrivet i stjärnorna men jag hoppas och vill iaf...är det inte tanken som räknas  :)

Om en stund ska jag och Camilla iväg och kolla på tapeter, vi får c va det blir..en fond och en vit allternativt vit-silver, silver-vit, dessutom har jag bestämt mig att det blir svart kakel i köket..det kommer bli sjukt jäkla snyggt :)

På återseende gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0