Simma idag!

Tänkte faktiskt göra det om jag mot förmodan orkar det..Är mer eller mindra helt slut idag efter jobbet...När jag är hos kenta o camilla stiger jag oftast upp runt 05:00 och det funkar hur bra som helst, men när man ska jobba är det en helt annan sak :=)

Idag hade vi "löneförhandling" på jobbet, jag blev faktiskt nöjd för första gången på flera år och det känns väldigt tillfredställande, så snackade vi om ditten o datten, faktum är att detta samtalet gav mer än vad vårt utvecklingssamtal gav ...iaf för mig.

Jag Tommy och John har precis varit o fikat, den där John är en jäkla rolig filur :) första gången han var med men inte sista hoppas jag....jag fikar ju allt som oftast...en riktig kaffekärring har man blivit :)

Igår låg jag och tänkte jag skulle  till jobbet, ställde således kl på 03:50...haha vem fan tror jag att jag ska lura...Ja inte min kropp iaf....Den vaknade runt 2 eller nått och ställde självklart om kl till 05:30 så jag precis hinner bortsta tänderna o slabba av ansiktet sen iväg till jobbet haha men tanken var iaf god :)

Idag har jag inte motionerat ett skit..men det kommer det lovar jag :=)

Puss o kram alla som förtjänar det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0