Tåget har spårat ur!

Det går fan inte så bra längre med bantningen...för mycket folk som vill fika hela tiden haha..
Aja jag får väl skylla på att det är förmiddagsvecka (så jäkla trött) och dåligt väder har det varit oxå
Men snart är det helg och då jävlar..............ska jag festa haha.
Imon måste jag antingen cykla till jobbet eller gå hem ..man kanske skulle göra 2 flugor på smällen...cykla dit och gå hem..vi får c, mest troligt att jag åker bil dit och går hem dock..

Idag har jag fått mina nya brillor..fasen va smutt skönt att kunna se ordentligt igen haha.

Nåväl nu ska jag slappa framför tv:n msn:a lite och sen sova..kanske skulle hjälpa en kompis med dennes båt oxå, fan mä, får nog ringa o kolla hur det blir med den saken :)

Puss på er alla goa o glaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0