Varför!

Försvinner inte mina mardrömmar ?
Vaknar allt som oftast upp med sån skit.

Idag steg jag upp kl 08:00 men somnade igen 09:30 till 10:30 för att sen käka en Grekisk sallad det var fint som tusan.
Tanken var dock att jag skulle ut o gå en runda men jag kände inte för det riktigt..blir cykeln till jobbet idag så får man iaf lite motion....måste skaffa en MP3-spelare..detta funkar fasen inte. Jag har ju verkligen kommit igång med motionen men det tar emot att bara ut o gå, visst det funkar på morgonen när man hör en massa djur, det är underbart mysigt :)
Frågan är om man ska dränera sin ekonomi genom att köpa en MP3 för att man ska må bättre och finna mer glädje i att ut o gå..problemet är att jag är så in i helvete kräsen vad gäller ljud, orkar lixom inte med sunkigt ljud, får bara huvudvärk av skiten :(

Det enda possitiva för tillfället vad gäller Sandras och mitt "vad" är att hon är på Sweden RockFestival och festar och äter gott och jag har chansen att ta igen lite förlorad mark!!!
Å andra sidan så vägde jag 107 nästan som mest och detta är för ungefär ett år sedan och nu sist jag vägde mig stod vågen på 100,1 men då hade jag ätit gott och druckit våldsamma mängder sprit o öl i 2-3 dar haha man måste fasen busa lite oxå...eller hur ?

Så vad säger ni ska jag köpa MP3 spelare?
Ska man inte kunna busa lite oxå, utan bara tänka på motion? Inte för att man mår dåligt av det!!
Bromsar måste jag beställa på Måndag och jag vet inte vad de kommer hamna på, i värsta fall får jag väl nöja mig med nya bromsklossar!!
I vilket fall så handlar det om mellan 4-6000:- allt som allt!!

Over and out...in to the sun :)

PS: Glömde säga att nästa invägning kommer ske på Onsdag eftersom jag vill ge Sandra chansen att återhämta sig efter SRF..Snällt va :) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0