1,2mil

Är det till jobbet och jag tänker gå dit..igentligen är det fest efter jobbet idag men jag ska mörka den..
Det är inte bra med sprit när man inte är 100 i skallen har jag kommit på, det går bra sålänge man är involverad i samtal och diskutioner men förr eller senare hamnar man lite utanför och då kommer tankarna direkt :(

Aja jag börjar 14:00 men jag ska gå redan nu så jag hinner duscha, sen på kvällen blir det cykel hem..den har stått på Roxtec hela vintern, dags att börja använda den faktiskt..bensinen är ju dessutom SVINDYR :) och på det sättet jag kör så dricker bilen 1½ L/mil MINST :)
Man ska köra försiktigt men va fasen man måste ha kul oxå haha

/Roger

Kommentarer
Postat av: milo

duktig då e som går till jobbet, de va ju en bit.
Fundera om jag med ska knata till jobbet idag.
:)
Eller så blir de cyklen.
Ha de så bra!

Kram

2008-05-18 @ 09:05:03
Postat av: plumbergirl

Du e duktig du, själv tar jag alltid bilen..haha, tar typ 15 minuter för mig att gå till skolan...men,men, jag e duktig att gymma istället 3 dagar i veckan samt långpromenader lite då o då.. Kram på dig:)

2008-05-18 @ 16:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0