Bakis!

Vem har uppfunnit den skiten då!!
Jag är ett vrak idag, vad har jag ställt till med.
Imon börjar bantningen hehe ska bli ....humz...jobbigt men Sandra jag kommer inte behöva ge dig några 500spänn du lär ryka dit så det smäller om ett :)
Sandra vi räknar procentuellt i viktminskning okey...då blir det mest rättvist tror jag, Vi väger oss imonbitti så kör rejset igång.
Alla som vill vara med får gärna vara det, man kan såklart vara med utan att det kostar..men om man har tur så kostar det en bilring eller två och kanske till och med ett  kärlekshandtag..
MMM vatten är gött dagen efter..

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag kommer ändå vinna så det så :)

Du vet tjejer har en massa knep när det gäller bantning.

2008-05-05 @ 00:04:54
URL: http://snowangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0