Då kommer en rookie till bloggarnas värld

Roger heter jag, bor i karlskrona mer om det framöver.
Jag är helt novis på detta området som kallas blogg, har ens inte läst någon blogg förr :)
-Hur får man då för sig att göra en blogg?
-Motivationshöjjare!
Det är så att jag tänkte gå ner i vikt lite och då är det kanske ingen dum idé att göra sig "lite sårbar"?
Vägde mig precis och jag vägde 103 kilo (jag är 185cm och bred över axlarna) jag har en så kallad tjock benstomme(benstommen spelar kvitta vad gäller vikten men ni kanske får en uppfattning om hur jag ser ut rent profilmässigt)..det var faktiskt 5-7 kilo mindre än jag förväntat mig :)

Om det mot förmodan är någon som läser och fäller komentarer så kanske ni kan föreslå hur mycket jag ska satsa på att gå ner fram till vecka 30

Nu ska jag snart ut på middag med kompisarna och då blir det nog pizza och ÖL så klart...Hårdträningen börjar på måndag.

Kompisarna som kommer är så kallade wow-kompisar vi spelar således World of WarCraft ihop..dock har jag efter 3½ år spelande nästan helt lagt av, men kompisarna finns kvar.

Kram alla goa bloggare

Kommentarer
Postat av: sandra

ett kilo i veckan borde vara lagom. Vill du gå ner mer krävs mer. Mina bästa tips är använd inte smör i mat ta olja. Åt grovt bröd med nyckelhälsmärkt pålägg. Gå till affären istället för ta bilen. Åt mer grönt än fett. Försöker själv gå ner i vikt har ju åkt på magsår så man måste andra sina vanor lite. Vi får hjälpa varandra. Slå vad 500 spann den som gått ner mest till vecka 30 vinner. Vi hjälper varandra naturligtvis med förslag och goda recept. Puss på dig

2008-05-01 @ 21:41:34
URL: http://snowangeel.blogg.se
Postat av: Anonym

vadet är taget raring..nu kör vi..man då får duskicka dina stats till mig hehe :)
puss o kram

2008-05-02 @ 01:54:18
Postat av: supramicke

tycke du e vacker som du är älskling=)

2008-05-02 @ 08:35:26
Postat av: Suntripper

Hej Tompa Tycker du inte 3-4 kilo är väl blygsamt :)
Jag säger 89kilo då kommer jag bli söt :)

2008-05-03 @ 15:47:23
Postat av: Suntripper

micke du o jag pussas även om jag väger 150 det vet du..annars brottar jag ner dig haha

2008-05-03 @ 15:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0