Duktig jag är! (Yoda)

Hej hopp pillesnopp :) (o ska va 33, moget va ?)
Nu ska jag berätta va som hänt, nästan allt iaf :)
Armin ringde ½h efter jag bloggat igår och vi gick ut o käkade, han bjöd himla snält!
Sen gick vi i en hel massa affärer och handlade en hel massa kläder och en klocka, tror han smälde 4-5000 haha ibland måste man bara ha allt man ser :) skjorts, kortärmade skjortor, kalsonger och annat som är bra att ha på sommaren :)
När vi vart klara med vår lilla shoppingspree så gick jag hem o duschade, hade en sån himla os om fötterna så jag trodde nästan någon dött i mina skor :) så jag filade som fasen på min fötter och nu luktar de mango haha sen rakade jag mig och gjorde mig fin...glömde visst det lilla jag har i ansiktet haha :)
Nåväl när jag var klar med duschen så käkade jag lite cornflakes och vilade 20 minuter, sen bar det av mot jobbet det brukar ju ta 1h35m att gå dit men igår tog det 1h25m med andra ord krossade jag mitt "rekord" med 10 minuter...nästan 1 minut snabbare/Km det är jäkla bra tycker jag. Jag gjorde som så att jag gick först en bit för att bli lite "varm" sen började jag springa och sen gick jag en bit o sen sprang jag lite...så gjorde jag hela vägen till Roxtec där jag jobbar. På vägen träffade jag Anna (himla trevlig tjej) vi bestämde att vi ska ut o gå idag och det ska bli jäkla trevligt!!
Och nu så är jag hemma efter fullgjort skift på jobbet....och hur kom jag hem då...jo jag cyklade (som en dåre) haha motion motion motion...fy fan va gött att man kommit igång igen efter 10 år på soffan :)
Nu ska jag hoppa in i duschen sen så ska det snarkas :)

Vill oxå tillägna en person en bra låt som jag tycker hon ska ta till sig, du vet vem du är!!!!
Lyssna noga och fatta att du inte bestämmer över mig
FATTA DU!!!!

Puss o kram alla goa...sry för min lilla ilska!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0