dumbom :)

Idag gick jag till jobbet igen, jäkla va det var hett i solen :)
På jobbet var jag så jäkla dum att jag åt 2 panpizzor...förr käkade jag dem varje dag, nästan som ett beroende men det är slut med det nu iaf...jag fick så JÄVLA dåligt samvete över dessa 2 panpizzorna..fy tusan vad jag mådde dåligt!!!!
Jag får förklara bort detta med att frukten på jobbet va slut ..så det var inte mitt fel haha!!
Aja imon blir det nya tag....sikta mot stjärnorna så kanske man når trädtopparna eller vad det är man brukar säga :)
Var ute o fyndade lite kläder i förmiddags oxå, 3 kortärmade skjortor och 3 piké tröjor blev det...820 spänn det var ju som hittat haha

--{--{-@

/Roger

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får du ju köpa en fruktpåse med dig i stället.
pan pizza e äckligt.:) Du skulle behöva ha med dig en matlåda:)
Nu får du ta nya tag igen. De fixar du..
Ha en bra dag!

Puss o kram

2008-05-29 @ 08:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0