Festa sig lite :)

Ikväll blir det ut o knipa några öl, blir dock väldans lugnt eftersom jag ska upp väldigt tidigt imon.
Bär väl av till Nivå först och sedan en runda om Schlagerbaren...det ska bli jäkla skoj.

Idag har jag hämtat mina nya dofter, alla de gamla ska slängas, vill inte förknippas med dem :)
Armani - Code
Calvin Klein - Ck one summer 2008
Jean Paul Gaultier - Le Man
De blir nog himla bra eller vad säger ni :)

Nu ska jag ut o gå en liten runda så man iaf har rört på sig lite idag, solan har gått i moln och det är ju faktiskt skönt när man ska motionera.

Lär ju lukta göttigöttgött ikväll :)

Vi får c om jag kommer tebax igen senare ikväll puss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0