Fotboll

Idag har jag vart runt lite,
Började med att stiga upp kl 05:30..det är ju ganska sjukt tidigt men jävligt skönt!
Satt o drack kaffe och pratade med Camilla fram till runt 9:30 sen började ögonlocken hänga...Jag var svårt trött så jag ursäktade mig och bad henne hojta till och väcka mig 10:30 jag vilade i ungefär 50 minuter.
Sen bar det av till Karlshamn för att inhandla en massa prylar som jag sa igår..Detta blev en flopp, jag är ganska jävulskt kräsen vad gäller prylar jag ska köpa och jag valde att inte köpa någon MP3 spelare just nu..Jag ska vänta till Sony kommer med sin nya "lineup" blir 500 dyrare och Ca: 64 gig mindre men det får fasen bli så ..16 gig räcker ganska längt, det blir ca 3200 låtar och så många har jag inte ens..Jag är inte någon stor nedladdare..Vill jag har musik så försöker jag köpa det eftersom det är så himla trevligt med skivor i "bokhyllan".

Efter mötet med min kompis Kenny som jobbar där jag skulle handla ringde jag far min och var o käkade lunch med honom på lokstallarna i Karlshamn det var mums :)

Sen runt 13:00 bar det av hem till swinget för att tvätta bilen sagt o gjort och mitt i allt så ringer Ola och frågar om vi ska inte till stan till hans nya lägenhet o kolla lite köksluckor o sånt. Vi fikade även där vi alltid fikar han o jag ..Grillchiabatta..fy tusan vad mumsigt haha.

Sen till swinget för att dricka kaffe med Kenta o Camilla...jag lånar även deras tvättmaskin, himla snälla dem är :)(Nämnas bör att Martin deras son har tvättat det mesta åt mig..jag har dock inte bett honom så det var väldigt snällt av honom :))
Så hänger vi här o snackar skit en bra stund o sen blir det fotboll...dagens häjdare..Svängsta - Listerby det slutade 2-0 och det dåliga vädret som har fått mina fingrar att frysa till is gör inget för swinget vann och det är huvudsaken.

Nu ska jag hänga framför tv:n med mina kompisar sen blir det bingen för imon blir det uppstigdags lika tidigt :) ska försöka gå en ordentlig runda imon och inte stoppa i mig en massa skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0