Gomon!

Nu är jag vaken igen...har sovit gott..även om jag har en stor dubbelsäng så sover jag mycket bättre om jag får vara i den själv..fast när man är 2 så sover man inte så mycket......kan ju faktiskt vara det !! :)
Idag blir det nog inte mycket till träning :(
Jag knöt skorna hårt som fan igår när jag gick till jobbet och det funkade, kände inte av skoskaven nånting, däremot så domnade tårna hehe det var inte så kul :)
Nu hoppas jag Armin vaknar snart, vi snackade om att kanska fika lite, jag är hungrig men har inget gott här hemma, är fan sugen på fisk idag  :)

Snow nu får du skärpa dig, fram med resultatet jag vet att du vart jätte duktigt..puss

Puss o kram min vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0