Hemma igen :(

Jahaja! då var man i kkrona igen..inte så skoj men vad fasen gör man.
Ni som läser denna blogg känner ju och vet att jag är en rak och ärlig person, för rak och för ärlig många gånger :(
Kan man få några knep av er som flyttat hemifrån, hur man ska vara för att skaffa vänner ?
Jag är inte den typen som går fram till folk och börja snacka, jag va sådan en gång i tiden men tyvärr inte längre, det är väl åldern antar jag..man är ju inte direkt purung längre :)

Nu ska jag jobba 6 dagar och går således av mitt skift på onsdag morgon vilket suger en hel del eftersom det innebär att jag går på mitt nästa skift efter det på en söndag!!! ingen utgång den lördagen såledess :(

Men snart är det slut på 5skiftandet och då blir det väl 3-skift över sommaren...iaf fram till ½ vecka 29 för då börjar min sem....6½ vecka FY FAN VA GOTT DET SKA BLI!!!! Men i vilket fall som så innebär 3skift  alla söndagar ledigt och således får man försöka skaffa lite kompisar som man kan festa med och i veckorna blir det stenhård träning..ja ni märker ju hur seriös jag är med träningen nu "ironi".

Så här ser min morgondag ut
05:30 iväg till jobbet slutar 14:10
In i duschen.
Iväg och handla gympadojor.
Ner till sats, lösa ett kort där som gäller 2-3 månader, träna lite, ut o gå en lång runda eller 5-6 Km iaf
Sen så blir det, hoppas jag iaf, squash(stava) jag och Tommy snackade om det ikväll när jag var hos honom o dräpte några koppar kaffe..

Over and out ppl!!!!

Tack för alla kommentarer det är sjukt skoj och ger mig väldigt mycket att få feedback, keep 'em comming:)

Kommentarer
Postat av: milo

Gillar din blogg, du är inte så dum du heller;)
fundera själv på o skaffa en.
Ha de gott!

Kram

2008-05-15 @ 07:45:34
Postat av: suntripper

Ja vi får väl ta en fika, för det är väl milo från förr antar jag *blink blink* ;)

2008-05-15 @ 12:52:14
Postat av: milo

Japp de stämmer. Ja de hade vatt trevligt.
;)
Ha en bra dag!
Puss o Kram

2008-05-15 @ 14:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0