idag då!

Nu är jag hemma från jobbet, det var en lugn dag där och jag och en jobbarkompis stannade kvar o tvättade bilen....duktigt va ? :)

Idag har jag varit lat och onyttig känns det som..2 äpplen 1 päron 2-3 bananer, men jag började med fika på 1344, 1 fralla o 2 koppar kaffe, tog frallan fast jag var sugen på baguette, det var iofs ganska bra val, eller hur
På jobbet åt jag 1 viktväktarmeny och 2 frallor som låg i frysen jag var så in i helskotta hungrig :)...herre gud vad den var god..jag saknar riktig mat :)

Började jobba 11:30 idag, vi hade rundvandring i skogen, trodde det skulle ge lite motion men jag tror jag lurade mig själv där :(. Rundan tog ungefär 2 timmar och det var helt sjukt fint väder, vi fick bulle o kaffe med lite frukt..jag tog 1 klunk kaffe och ett äpple..passade på bullen trotts att jag kunde fått 2 haha lite duktig där oxå ju :)

Imon ska jag stiga upp i vettig tid och antingen ut o gå eller styrketräna...det lär nog bli det första om jag känner mig själv rätt, svårt att finna motivation att träna styrka själv och den enda på jobbet som tränar på det stället skulle träna kl 10 ungefär men det hinner jag inte för jag ska käka lunch på 1344 kl 11:20 med en kompis.

Snipp snapp snut så var denna dagen slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0