idag så blire spännande

nu Har jag pånytt misshandlat min kropp...någon som har en idé hur man slutar äta dåligt och godis ?
Denna misshandel skedde igår :)
Stannade kvar efter jobbet och tvättade bilen igår oxå, fin blev den ska sjkutsa en flicka idag och man vill ju inte skämmas för att blien är skitig haha.

Idag så ska jag först fika med "Hasslö" och Armin sen framåt 15 snåret så blire date :) känns riktigt nice faktiskt.
Ingen motion idag eftersom det är roxtecfest imon så måste jag ta bilen till jobbet så jag snabbt kommer hem och kan sova en stund innan det är dags...samling kl 14:30 och jag jobbar ju natt..nåväl det ska säkert gå bra :)

Aja hörs imon gott folk :)

out Roger

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kromtabletter brukar funka mot sötsuget, du kanske är sockerberoende.
Kram Milo

2008-05-29 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0