invägning!

Jag har gjort min invägning idag och det såg inte så bra ut :)
101 så det är -1 kilo knappast imponerande men det är på rätt väg.
Igentligen skulle ju detta gjorts imon men eftersom jag åker till mina kompisar i Svängsta så gör jag det idag, jag vet inte om de har någon våg

Igår gick jag till jobbet det tog 1,35 h och det var ungeför 11Km.
Idag blir det vila för jag har lite känningar i ena knät, men imon så ska jag på skiten igen :)
Tänkte jag skulle testa en annan taktik denna veckan..ska gå 1 gång på morgonen o 1 gång på eftermiddagen, dock inte riktigt lika långt..säg 5-6 km åt gången sen ska jag så klart sköta maten aningens bättre, men det är ju så himla gott :)

Få c hur mycket bloggat det blir nu när jag inte ska vara hemma..fast det är nog inga problem de har ju dator i svängsta oxå nu för tiden :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0