invägning!

Vad fan ska jag ta mig till, misstänker nämligen att jag inte gått ner ett skit denna veckan :(
Är bra sugen att väga in mig redan nu men jag ska vackert vänta till imon!!

Mina planer på att gadda mig blir allt starkare o starkare, tänkte skriva på insidan av bicebs,

Amor patriae nostra lex, och på utsidan en tribal som sträcker sig runt armen och går in i texten på något snyggt vis...sen blir det en feting på ryggen oxå (lagom stor..inte en ryggtavla utan något fint från mitten av skuldrorna och ut :))..vad tror ni om det ?

orkar inte skriva mer just nu puss o kram flickor o pöjkar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

va originell text då :/
ska du verkligen förstöra din fina kropp med sån skit?

2008-05-20 @ 21:21:03
Postat av: Roger

min kropp är inte fin men komer bli..det är ett avstamp från någon jag hatar!!!

2008-05-20 @ 23:02:42
URL: http://suntripper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0