Kändes riktigt skönt!

Nej jag har inte gjort det du tänkte på :)

Nu har jag vart ute o gått, en för mig ganska lång runda och med tanke på att jag gick om 2 tjejer (såg dem 100meter framför mig) som verkade riktigt seriösa med livbälte som hade vattenflaska på ryggen och mummelbyxor :), så förstår ni att jag gott riktigt snabbt...men som den goda Einstein sa..allt är relativt :) jag gick i 1 timme ganska exakt
Fasen vad det var skönt, jag tror detta kommer gå riktigt bra. Sandra jag siktar på runt 90 till vecka 30 och det är ungefär 10-11%.
Känner att jag nog åkte på lite skoskav på lilltårna. Dum som jag var gick jag utan strumpor:(

I dag har jag ätit, 1 päron, 2 äpplen, 1 banan, sen har jag syndat lite...jag kunde helt enkelt inte motstå kockens mat idag Lasagne det är bara för gott, dumma mig jag som fick leftover av mor o far men glömde dem..fast jag tror jag hade gått in till kocken ändå hahaha. Salladen är säkert god imon oxå:)
2 koppar kaffe blev det oxå..utan socker men med mjölk..va tusan lite gott ska man väl ändå ha.

Nu ska jag iväg och tvätta bilen sen till en god vän i Nättraby :)
Fast för ska jag duscha och raka mig..tror fasen jag ska ta några sittups och armböjningar först åxå :)

Jag återkommer kanske ikväll och om inget annat så skriver jag 1 rad eller 2 i morgon

Puss på er
/roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0