Lite Djupare!

Idag tänkte jag faktiskt skriva lite om ensamhet, men jag orkar inte det faktiskt, så det får bli en annan dag!
Istället ska jag berätta att jag jobbar sista natten idag och att jag hoppas åka till svängsta och träffa min väldigt gode vän Kent-Ove imon..ska nog sova över hos dem någon eller några dagar.

Jag vaknade 11:40 (5h sömn) idag och det är på tog för lite sömn för att orka jobba en natt så jag somnade om igen och sov nästan till 14:00 skönt

Såg att Tommy hade ringt kl 10:?? jag förstår inte hur svårt det ska vara att lyssna, han visste mycket väl att jag jobbat natt, förberedd som jag var hade jag så klart stängt av ljudet på mobilen, och någon hemtelefon det har jag inte haha.

Jag känner att det här med blogg kanske inte är så dumt..när man sitter o skriver tänker man på annat och det är skönt att försvinna, antar att det var därför jag spelade World of Warcraft innan (har helt lagt av med det nu).
Där hade man förvisso många "kompisar", men det visar sig ganska snabbt vem som igentligen är ens kompis när man slutar spela, Elakavargen (Jonas) Snowangel (Sandra) Amnezia (kai) det är 3 som jag faktiskt tror blivit vänner för livet, Elakavargen slutade spela för 1½ år sedan men vi har hållt kontakten väldigt väl och jag gillar verkligen honom, Snowangel och hennes pojke Nicklas är kvar på den gamla servern som jag och Amnezia lämnade (vi var jätte många som lämnade den servern). Det som är det jävliga i det här med spelande är att man blir, Hmm svårt att beskriva för när man sitter där med hörlurar och mikrofon och snackar med 4-5 olika personer och för en dialog så är man ju allt annat än osocial, det som tar stryk är det som kalla "in real life" asså man, inte skiter i sina vänner man umgås inte så mycket som man borde med dem och det får man lida för den dagen man lägger av...Tro mig!

Nåväl, nu ska jag åka ut med bilen till tommy (tar 10minuter att gå) så ska jag hänga lite med honom, han är ett bra stöd ibland, men ibland skälper själper (hur fan stavas det?) han oxå så man får ta det varligt med honom har jag märkt, sen kör jag hem runt 19:00 och sen går jag ut till jobbet, 13km så det blir en ordentlig runda :)
Önska mig lycka till haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Roger det värmde att läsa inlägget. Lite blöt i ögat faktiskt. Men är extra känslig just nu. årsdagen närmar sig :(

2008-05-12 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0