Men åhh!

Skulle sola efter motionsrundan men va fan..efterbliven som man är kollade jag inte så nog utan stoppade i stålarna (de enda jag hade), hoppade in i rummet, slängde av kläderna, körde helikoptern ett par varv (skojjar bara), la mig till rätta och tryckte på START, inget händer!!!! Ligger där en stund och tänker jaja det drar väl igång själv snart!! Men så fan heller, går ut o kollar 30 spänn minimum och jag stoppade i 25 för jag hade inte mer med mig......wtf!!!!!
Aja springer väl hem o hämtar 1 femma lite snabbt, så fan heller öppnar dörren så låser den för kl är 21 och det stänger då..men å andra sidan va fan gör 25 spänn, de kan man både ha o mista men lite surt var det iaf

Gick lilla rundan idag. Ca: 4 Km tog 40 minuter ungefär...Ja jag vet vad du tänker, men det är iaf bättre än inget eller hur ?  Testade ju mina nya dojjor..Vill ju inte ha skoskav den första runda...Vilken otrolig skildnad det var, vilken stuns :) imon blir det en bättre runda det kan jag lova!!

/Roger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0