Nu så!

Idag klockan 05:30 vägde jag mig för första gången detta rejset..102 pannor blev dommen.

Sandra har smsat sin vikt till mig men den säger jag naturligt vis inte till er.
Idag har jag satt i mig 2 Äpplen, 3 Päron, 1 banan sen har jag varit hos min föräldrar och pratat lite och då blev jag bjuden på Kyckling sallad..jag dissade dressingen :) men den där salladen var jäkligt god så jag åt 3 portioner A man gotto do what a man gotto do..eat :) jag har satt i mig 3-4 koppar kaffe oxå det ska jag försöka lägga av med..1 på morgonen får räcka hedan efter..Sandra du vet att koffein hämmar viktminskningen!!

Som ni ser har jag plockat bort en del mindre seiösa bloggar, så kan man ju inte hålla på haha
Imon ska jag motionera..tyvärr blev det inget av den varan idag...ska dock göra 10*25 sittups och 10*20 armhävningar..Om jag orkar men några kommer det garanterat å bli. Tror ni jag klara 99Kg till på Måndag?

Nu ska jag spraydejta lite sen träna puss o kram alla som tittar på och hejar..inte för det är några men ändå haha

/Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0