och nu då!

Härligt med lite kommentarer(tack Sandra), kommentarerna lyser med sin frånvaro :(
Jag vet ärligt talat inte hur man ska få igång en blogg...ganska menlöst om man bara ska skriva o skriva utan att någon läser skiten..får väl dra iväg ett mass-sms så kompisarna läser skiten :)
När jag var ute o gick idag kom jag på att jag minsan ska ta MC-kort. Ska kolla om det finns tider kvar i år annars kör jag pluggandet och uppskrivning i vinter och körningen till våren....Någon som är sugen att bli min partner i
MC-kort ? Kanske finns det någon snabb kurs undra om man måste ha MC själv för det ?

Nu har jag iaf varit ute o gått...började på Trossö eftersom det är där jag bor, ut längs med Långö till högskolan vidare till sjukhuset förbi annebo ner till hästö och sen kust-sträckan till Preem vidare på infartsleden över till min sida av stan o hem..tog 1½ timme i högt tempo blev riktigt svett (skönt). Vet inte hur långt det är men jag ska kolla med bilen..tippar på 5-6 km(kan va mer), inte så imponerande men jag funderar på att gå ut till jobbet imon sen tar jag cykeln hem...va fan det kanske man skulle göra redan idag..blir det för mycket ? Det är 12 kilometer ungefär ska man räkna 3 timmar till det? isf måste jag börja kl 19:00 :). så får det bli :) nu jävlar Sandra är det krig :) .

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe en riktig blogg ska ha 6 inlägg om dagen. ;)

Läste det i aftonbladet för några månader sedan..

jag som skriver i min blogg typ en gång var tredje månad ligger i lä.. du är duktig med din blogg faktikst.

2008-05-12 @ 14:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0