Ok!

Nu har jag vart o fikat med Armin, käkade lunch o drack kaffe (utan socker)
Så nu har jag styrt upp min tid för dagen och den ser ut så här
Ut o gå en runda (högt tempo)
Gå iväg och sola lite (man är ju vitare än en isbjörn)
Sen ska jag pula lite här hemma (städa undan, damsuga och lite damtorkning)
Om det blir tid över innan jag ska jobba åker jag nog till tommy en runda eller till marc vi får c kanske borde sova lite om jag ska arbeta hela natten :/

Önska mig lycka till det kan jag behöva hehe

Ut i det vackra vädret med er (fast det är inte någon som läser detta..bra terapi dock haha)

/Roger

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kämpa på. Tänkte bara meddela att jag gått ner en storlek ;)

Kan bero på att jag käkar penicillin och inte får behålla så mycket mat haha.

Men jag sprang 2 kilometer igår. ofrivilligt bör tilläggas. Jagade ungen på jobbet. Trodde jag skulle få en hjärtattack.

Blir cykel imorgon till jobbet. 1 mil tur och retur :)

2008-05-09 @ 14:03:44
URL: http://snowangeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0