Shopping spree!

Nja men nästa iaf..har vart o inhandlat ett par skjorts och en gammal klippning fick det bli..så nu är man fin i håret :)
Känner mig på topp idag måste jag säga, tänker minsan gå till jobbet idag det får va vilket väder det vill för idag finns energi så det räcker och blir över.....
Sen tar jag cykeln hem och kanske tar tränings eller simkläder med mig så jag kan träna direkt på morgonen, vad fasen gör det om jag kommer isäng kl 09:00 eller 07:00 om jag tränar innan sömn så kan jag med gott samvete sätta i mig en rejäl frulle och då lär den förbrännas medans jag ligger o sover och det är ju alldeles utmärkt haha.


Aja  återkommer säkert innan jag ska gå till jobbet puss o kram


/Roger

Edit avafan jag bara måste ..älskar ju detta Rejvpaaarty!!!!!! kanske lita hackig men fatta hur sjukt det hade vart o dansat som en tok hela natten o halva dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0