Slöfock!

Ja hej det är jag det, haha.
Men jag har handlat skor idag 1400:- spänn fy fasen vad det är dyrt med gympadojor nu för tiden.
http://i.pricerunner.com/img/u2/12/14/4/15/260x260/i379411291s.jpeg dessa skorna fast lite annorlunda färger,guld och grå/vit, fina va ?
Nu ska jag ut o testköra dem...dessutom verkar det som jag har skaffat en promenix-polare.

Sen var jag i en annan sportaffär och inhandlade mig ett hopprep så nu ska fan fläsket dalra :)

Tänkte jag skulle lägga ut en bild på MP3-spelaren jag tänkte inhandla. Finns inte på så många ställen ännu dock :(
http://www.prisjakt.nu/bilder/bild.php?st=2&p=281574 Vad tror ni om den, den går att använda som hårddisk, dvs man behöver inte ha något mjukvaruprogram från nämda företag. annars tänkte jag köpa en IPOD men då måste man använda deras mjukvaruprogam och det funkar fan inte för mig asså!! Sony hade program innan men har visst gått ifrån det eftersom de tappade så mycket i försäljning ..

Over and out, puss på armbågen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0