snabbis!

Som alla vid det här laget märkt så är jag analfabet :)
Nåväl nu har jag varit och vägt in mig ...99 still, dock så brukar jag väga mig på morgonen när jag precis stigit upp, idag så vägde jag mej efter 1 fralla 3 koppar kaffe och 1 rejäl bit äppelkaka haha fy fan vilken kunglig frulle :) (fikade med Armin AkA sömntutan)
Aja slut på skitsnacket jag har således endast tappat 2 kilo på 3 invägningar vilket är skandal (även om det är i rätt riktining) idag blir det gång till jobbet, hoppas jag orkar gå hem oxå det hade ju varit alldeles utmärkt. Måste verkligen ta och skärpa mig eftersom det är party både fre o lör denna helg :) dock tycker jag, även om det bara är inbillning att mina armar är lite mindre "tubformade" :)

Snowangeel har vägt in sig och leder stort eftersom hon vägde 81 när vi statade och nu 77, bra jobbat gumman !!

snippsnapp......whatever :)

/Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0