Svammel!

Som ni få som läser denna blogg vet vid detta laget är att jag brukar uppdatera med några ord på kvällen!
Idag har jag varit helt slut i kroppen, jag vet inte varför!
Kan ju vara så att det har varit en liten reaktion av träningen som vart de senaste dagarna..jag har kanske kört lite för hårt vad vet jag!
Idag har jag varit hos Jennifer o fikat, trodde jag skulle få träffa Jens också men han var på utbildning. Vi pratade om ditten o datten och det var väldigt trevligt, och hon försökte till och med förstå varför jag mår som jag mår, men för att man ska förstå det så får man nog sitta en hel dag med mig o prata för det är så himla mycket som jag vill prata om och det är inte rätt att dra in en kompis även om hon självklart vill förstå och hjälpa :)

Nu har jag varit hos Kenta o Camilla i 3 dar och jag ska faktiskt sova här sista natten också för det är skönt att stiga upp innan 6 var dag, drick kaffe, snacka skit och planera dagarna, jag gillar verkligen att göra så, trodde jag var mer av en nattmänniska men jag är nog det jag vill för tillfället, trivs således med både nätter och tidiga mornar :)

En del gamla kompisar har börjat höra av sig och det är ju alldeles utmärkt :) jag gillar att ha folk runt om kring mig, och hitta på en massa saker, Och jävla skoj att Plumbergirl hittat hit..mycket trevligt :)

Vi får c vad morgondagen har att erbjuda, planerar inte något idag men något skoj ska jag iaf lyckas hitta på..kanske åker ner till Sölvesborg och hälsar på en kompis där, var ett tag sedan vi träffades nu .

Snipp snapp snut så va denna dagen slut.

Puss på er alla som lägger komentarer, de värmer gott :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallo där!
Du är
en stjärna på o blogga.
Lycka till viktnedgången, de fixar du:)
Ha de gott!

Kram

2008-05-13 @ 21:32:23
Postat av: firan

du det va verkligen jätte trevligt när du va här!!alltid kul o sitta o snacka...som du skrev..lite svårt o sätta sig in..men jag gjorde ett gott försök=)men ibland behöver man ju inte prata,räcker m o lyssna...hoppas verkligen det löser sig m det mesta...du vet vart vi finns,o du e alltid välkommen!!kramar jennifer

2008-05-14 @ 00:22:29
Postat av: plumbergirl

hehe...Den som söker han finner...Peter berättade att du hade en blogg... Kul att läsa, man vet ju inte hur det e med gamla kompisar från förr juh..Kram

2008-05-14 @ 11:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0