Svängsta!

Nu är jag hemma!
Har grillat gott, varit ute o promenerat 5-6km.
Imon börjar jag men en promenad sen blir det en runda in till Karlshamn kolla lite MP3 spelare, jag behöver verkligen en sådan nu när jag ska promenera mycket., är ju så mycket lättare att komma in i rätt tempo när man har lite dunkadunka i öronen...postar nog en länk till spelaren och hörlurarna senare!
Funderar även på om jag ska inhandla mig ett par nya skor så jag går stadigt, min nuvarande är 2-3 år gammla, det är på tok för gammalt eftersom gummi som sulorna består av är mer eller mindre en färskvara!!
Sen får jag se om pengarna räcker till ett par rullblad, jag ska inte säga att jag är en prylbög, för en prylbög köper saker ofta och byter hela tiden...Jag är mer åt det hållet att när jag väl spenderar pengar så köper jag lite bättre kvalite, eller iaf lite dyrare prylar men att jag behåller dem ganska länge!! Detta kalas lär väl hamna på en bit över 5000:- men va fasen jag måste ju ha bra förutsättningar när jag ska motionera, eller hur ?
Sådan är jag vad gäller allt i princip, enda gången jag gick ifrån den filosofin var nu när jag helrenoverat mitt kök..då blev det en hel del Ikea prylar :(

Gillar verkligen att vara här i Svängsta med vänner och min lillebror och hans flickvän.

/Roger

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska väga mig sen jag med. Om Frida är hemma. Har ingen våg hemma för då blir jag säkert anorektisk haha..

Ne men jag har varit duktig faktiskt. Börjat cykla till jobbet. 5 kilmoter på vardera håll. Sen
gör jag 4*25 situps varje kväll.

Men 1 kilo är ju skitbra! Det är bra för kroppen att inte rasa i vikt dom brukar ju säga 1 kilo i veckan så gött kämpat.

Hälsa Daniel i Svängsta!

2008-05-12 @ 14:03:57
URL: http://snowangeel.blogg.se
Postat av: Sandra

Oki, måndagen v 30 :)

Fan då får jag dricka lightöl på sweden rock ;)

2008-05-12 @ 14:09:51
Postat av: plumbergirl

Tjenare Roger, kul att se att du har en blogg... Kika gärna in på min sida...Kram Maria(Jensen) Ekelund

2008-05-13 @ 09:17:26
URL: http://www.plumbergirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0