Tung dag idag

I dag har det varit lite jobbigt, blev lite "trött" av ölandet igår trots jag inte drack så mycket :)
Men det gick bra ändå...Vilade när jag kom hem efter arbetet, lite väl länge men jag hoppas jag ska kunna somna i hyfsad tid idag ändå :)
Har varit hos Tommy o kollat en film o käkat Kebabpizza så invägningen imon blir nog med största sannolikhet ett stort fiasko..förmodligen 100 igen :( jag måste ta mig i kragen detta funkar inte haha men gött är det :)
Jag har bestämt mig för att inte blogga om vad jag SKA göra i motionsväg utan vad jag har gjort, för jag sviker mig själv lite ibland när jag missköter mig ....som idag ....ingen motion bara pizza och film :) Trots att jags jag skulle ut o vandra  ...

Vad tror ni om mina nya dofter? Inte 1 enda kommentar, det är för jävla illa :(
Mina gamla dofter ska jag ge bort till bättre behövande, jag vill ju absolut inte ha med dem o göra...inte för att de inte är goa utan för att rensa ut allt skit från en svunnen tid :)

Puss på er alla goa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0