Vid fikat

Så träffade jag Julian (en jobbarkompis) och hans tjej...han påminde mig om att inte äta någon kaka på 1344.
Jag gjorde inte det heller och det var jäkligt bra...kan bli en riktigt bra dag detta..bara jag tyar hålla mig bort från maten o godis på jobbet..

Jag har fått problem i mitten av foten, typ mellan de främre trampdynorna, jag har ont som fasen, så jag gick in på Intersport o snackade med en kille där, det verkar som att jag har köpt fel skor, så om någon behöver nya skor så kan jag sälja mina för 500:- :) (St 44,5) fast först ska jag in och gå med skorna på intersport o kolla om det verkligen är skorna det är fel på så det inte är en sur överansträgning bara.

Puss o kram alla, tack julian för du var på mig det behöver jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt klart ansträngning, inte fel på skorna.

2008-05-29 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0