vilket väder!

Godmorgon gott folk!

Idag ska vi ha en miljöpryl på jobbet, jag jobbar eftermiddag men måste börja tidigare typ 1130.
Denna miljö-grejen är att vi ska ut i naturen och gå i ca 3 timmar, väldigt moderat tempo men man rör ju på sig iaf!
Tänkte igentligen simma i morse men 06:00 ligger inte riktigt i min natur att stiga upp och dessutom har jag träningsvärk i bröst o rygg :) det känns riktigt jävla bra :) så jag tänkte om, dock kan man simma mellan 10:00- 12:00 så jag kanske gör det, men mest troligt blir att jag tar det väldigt piano!

Jag ska avvakta till kl 0900 för jag snackade med en kompis att eventuellt fika men jag misstänker att han ska spela golf eftersom det är så skönt väder, så jag går nog ut o går en kortis o sen tar jag frulle själv.

Det är jävligt skönt att ta frukost på 1344 här i Karlskrona, sitta o titta på folk och läsa en tidning i lugn och ro.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0