YES!

1 kilo ner således är jag ej med i 100Kg klubben längre :)
Det var väl bra 99Kg kärlek haha, nu blir det hårdare tag denna veckan
Det jag föll på var nog att jag var i Svängsta för där motionerade jag nästa inget och det funkar ju så klart inte när man ska banta :)
Aja det var iaf minus på vågen och då är ju allt frid o fröjd tror det är vecka 21 nu det innebär 9 veckor till semestern och förhoppningen om 89-90 Kg lever nu måste jag bara satsa lite hårdare.
Ett litet problem är att jag dragit på mig skoskav så jag kan inte ut å gå...får kolla om man kan simma sen har jag ju mitt hopprep (vart ska man hoppa då ?) och så ska jag börja styrketräna någon gång hehe

Over and out Paulsson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0