så vadå?

Jaha vad har då hänt i mitt händelserika liv :)

I måndags var ju ute och gick och det var ett jävla väder, det regnade och blåste, höll på att blåsa av trottoaren för tusan :)
1h blev det iaf och det är jag nöjd med ...
De bytte fönster här i min lägenhet i måndags så det har blivit lite städning för det dammar ju så förbannat.

I går hade vi utbildning på vårt nya microskop på jobbet, det var spännande, men det är det ju alltid med nya saker, tyckte dock inte utbildningen gav så mycket, han som visade oss satt mest igång oss så skulle vi plocka lite själva och om det var något vi undra över så var det bara att ringa :)
Slutade ~18:00 igår så jag åkte till McDonalds o fulade mig lite, gottigottgott!!

Idag har jag faktiskt skapat en facebookanvändare alla har ju skiten så why not ?
Sen har jag även hämtat nya expansionen av World of warcraft - Wrath of the Lich King, även fast jag inte spelar så mycket nu för tiden så är det ändå bra att ha! nu när man är singel igen så har man ju ändå en del annat att göra :)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mathias

God kvall roger...vill bara att du skall veta att jag har sparat din blogg pa min PS3 som jag sitter och skriver fran just nu...tycker det ar kul att du borjat blogga igen...

hoppas du far en trevlig helg sa ses vi nar du minst arnar det :=0



MVH Tia

2008-11-14 @ 01:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0