Det börjar bli varmt ute...not!!!!

Snart kommer värmen och jag tänker fan inte stå i vassen, ska iofs inte flexa bicebsen på stranden heller men ni förstår vad jag menar :)

Satt på en dator på jobbet härom dagen och till min förvåning så låg min bloggadress uppe på skroll-listan, jag blev så klart smickrad så jag får väl dra igång denna skiten igen antar jag. (det är ju typ 3-4 månaders sedan jag skrev lite)

Som sagt, snart är det kalla otäcka vädret ett minne blott och då ska det vandras som aldrig förr, någon som vill slå vad med mig eller haka på mina taffliga bantningsförsök ?
Vet ärligt talat inte hur mycket jag väger i skrivande stund...skulle tippa 105-106 eller så, få väl ta o införskaffa en våg.

Hur mycket ska jag sikta på tycker ni...till första Juni får det bli!!

Steg 1 i år får bli införskaffande av en MP3 spelare får kolla www.prisjakt.nu vad som är bra o vad som är bajs :)

Ha det gött, nu ska jag njuta av www.fearfm.nl ett slag...det är fina grejor det haha

Over and out bitches and hoes!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0