första rundan avklarad :)

Blev en rask promenad på 1 timme med Iren (en jobbarkompis), vi funderar på att gå en gång till idag men jag får c om jag pallar :)

Blir väl att man går en runda vid 18 för att hålla ämnesomsättningen i topp hela kvällen....blir dessutom inga Kolhydrater efter 16 från och med nu...endast proteiner..dock kommer jag absolut inte utesluta Kolhydrater eftersom man behöver skiten för att hjänan ska funka...inte för att min gör det, men ändå haha

Imon kanske jag går ut till maxi och införskaffar mig en våg, det blir typ 1,6 mil fram och tebax, det är ju en ganska ordentlig runda eller hur ?

Ärligt talat så känner jag hur inspirationen väller upp och jag tror verkligen detta ska kommer bli hur bra som helst :)

Pöss O lunarkjam alla glaa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du pallade visst aldrig :P nae skojjar bara.. försökte ringa dig sen när jag såg ditt sms, men du svarade inte :/

2009-02-15 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0